statcounter

dilluns, 14 de gener del 2008

Festa de disfresses (Poema de Carnaval)









Festa de disfresses

Bruixes i pallassos,
homes llops, papallones i flors,
tots entren al ball del Senyor.
Del Senyor Carnestoltes,
un rei de debò
que mana uns dies
i els altres no.

Balla un ós amb la reina del foc.
Balla un sol amb el núvol del Nord.
Balla el noi amb la corona de flors.
Balla un peix amb la sirena de l’or.
Balla un cuc amb el fill de l’estruç...

I tots ballen al ball del Senyor.
Del Senyor Carnestoltes,
un rei de debò
que mana uns dies
i els altres no.

7 comentaris:

Sàlvia ha dit...

Isabel, guapetona, podràs veure que he ficat el teu poema al bloc, doncs m'ha agradat molt i penso que és fantàstic per a parlar del carnestoltes.
I tú, de que el disfresses?

Isabel Barriel ha dit...

Gràcies, l'he vist!
Fas uns dossiers útils i complets. I oportuns, clar. No com jo, que encara vaig penjant coses al blog de Nadal ara que se'ns està acabant el mes de gener.
No sé encara de què em disfressaré: sóc tan indecissa, que quan ho trii ja s'haurà passat el carnaval.
I tu?

Isabel

Alba Ric ha dit...

Benvolguda Isabel, com et vaig comentar, vam fer servir el teu poema de mes de dues llunes per nadal, per a què el vegis et passo l'enllaç de la nostra escola. http://blocs.xtec.cat/tillers/category/nadal/
A més a més, m'agradaria demanar-te si em deixes aquest poema de les disfresses per penjar-lo al bloc de la biblioteca de l'escola.
Moltes gràcies!
Alba

Isabel Barriel ha dit...

Clar, endavant, Alba!

Isabel

Carlos ha dit...

Hola, he passat algunes vegades pel teu bloc i fins i tot he fet servir algun dels teus poemes pel meu treball a l'aula. Simplement et volia felicitar per la teva tasca i convidar-ta a passar a veure el meu bloc on si no et molesta he col·locat aquest fantàstic poema del carnestoltes.

Isabel Barriel ha dit...

Carlos,

Ets aquí benvingut! Gràcies per les teves paraules, i endavant, està tot a la teva disposició.

Mª José ha dit...

Bon dia Isabel, em dic Mª José i he llegit el teu poema, l'he penjat al blog de la biblioteca de l'escola, t'envio l'enllaç per si t'interessa http://blocs.xtec.cat/bibliotheke2/