statcounter

dimarts, 1 de desembre del 2009

Post fet a mà

Posted by Picasa

10 comentaris:

assumpta ha dit...

Clar i català, si senyora!

M'agrada la teva lletra.
Una abraçada també per a tu, Isabel
=)

Isabel Barriel ha dit...

Doncs tenia molt abandonat aquest mitjà... últimament només teclejo!
(i no precisament el piano),
Fins aviat, Assumpta.

Assumpta ha dit...

Ai!! jajaja anava a avisar a la Mireia, però acabo de deduir que no cal :-))

Isabel Barriel ha dit...

Assumpta,

En efecte, no cal!
Quins invents...

Clidice ha dit...

Doncs és llàstima, perquè la teva lletra flueix com els teus poemes. Ens n'hauries de regalar més :)

Isabel Barriel ha dit...

Sí, Clídice... ho intentaré!

Mireia ha dit...

Isabel, moltes gràcies per animar-te. Em fa molta il·lusió cada vegada que veig que algú s'hi afegeix.
Bonic poema

Isabel Barriel ha dit...

Gràcies a tu, Mireia, per convidar-nos a posar en pràctica la teva idea. És genial per la seva simplicitat.

Montse ha dit...

a veure... no em digueu que hi ha algun secret...

jo vaig escriure, escanejar, i enviar com a jpg.

Que no era així?

traieu-me de dubtes, va, si hi ha alguna manera encara més simple... la vull saber!

Isabel Barriel ha dit...

Arare, en parlar de la senzillesa, em referia a l'idea...
Jo ho he fet fotografiant el text, i penjant la imatge a través del Picasa.