Volen totes les fulles,
fan catifa i remolí,
ballen amb la tramuntana,
són ales grogues per fugir.
S’embruta tot el terra,
queden les branques al descobert
transparent roman el cel
quan el vespre instaura el fred.
Ombres i siluetes
emmarquen el blau intens
que llueix al firmament
en aparèixer el primer estel.
statcounter
dimarts, 27 de novembre del 2007
dilluns, 26 de novembre del 2007
dimecres, 14 de novembre del 2007
dimarts, 13 de novembre del 2007
Un dia espès
S'ha aixecat el dia espès
amb un matí de llum parca
i una boira alta i pesant
que omple totes les hores,
que bressola el gris del cap,
que esmicola les rialles,
les aiguabarreja amb rictus de por ,
i que trenca amb minuts tristos
les alegries i l'humor.
Entela les idees
i enfosqueix la claror.
*
amb un matí de llum parca
i una boira alta i pesant
que omple totes les hores,
que bressola el gris del cap,
que esmicola les rialles,
les aiguabarreja amb rictus de por ,
i que trenca amb minuts tristos
les alegries i l'humor.
Entela les idees
i enfosqueix la claror.
*
diumenge, 11 de novembre del 2007
A mestres, bibliotecàries, monitors i poetes
Us agraeixo les mostres de suport, i us convido a que doneu vida als meus poemes.
He rebut suggeriments respecte a que jo mateixa faci les recomanacions per edats, etapes o cicles; em sembla, però, que vosaltres podeu valorar millor les adequades aplicacions per dos motius:
a) Hi ha molts poemes que són polivalents, i que son aplicables a nivells/edats diversos tot adaptant-t'hi la metodologia pertinent en funció de les capacitats i/o expectatives dels nens i les nenes.
b) Una gamma ofertada variada i multitemàtica pot induir a copsar el valor lúdic de la poesia, que mai pot ser una imposició sinó una font de plaer intel·lectual.
Moltes gràcies,
Isabel
He rebut suggeriments respecte a que jo mateixa faci les recomanacions per edats, etapes o cicles; em sembla, però, que vosaltres podeu valorar millor les adequades aplicacions per dos motius:
a) Hi ha molts poemes que són polivalents, i que son aplicables a nivells/edats diversos tot adaptant-t'hi la metodologia pertinent en funció de les capacitats i/o expectatives dels nens i les nenes.
b) Una gamma ofertada variada i multitemàtica pot induir a copsar el valor lúdic de la poesia, que mai pot ser una imposició sinó una font de plaer intel·lectual.
Moltes gràcies,
Isabel
Subscriure's a:
Missatges (Atom)