statcounter

diumenge, 22 de gener del 2012

Avançaré

Foto: matí de dissabte a New York.
Autor: Oriol Arteaga


Avançaré sobre la neu,
avançaré pels camins blancs
superant els entrebancs;
aniré enllà, enllà. Molt enllà...

Aniré a buscar el temps de primavera,
a l'espai diàfan, immens, dels dies llargs,
aniré al futur que quasi a tots ens espera.
Avançaré, aniré, si tu m'atorgues 
alè, certa força i alta dosi de fina empenta.
Tu ets el motor, jo tan sols la bicicleta.

Avançaré sobre la neu,
avançaré pels camins blancs.


5 comentaris:

Ferran Arizcun Arizcun ha dit...

Llàstima que aquí gaudim de poca neu... Amb lo que m'agrada a mi la neu. Sobretot em porta records de la meva infantesa a les muntanyes d'Euskalerria. Enyoro aquells camins blancs dels que parles en el poema.

montse ha dit...

Malgrat els entrebancs seguim avançant, endavant!

Isabel Barriel ha dit...

Ferran, esperem que un dia nevi per aquí...

Montse, mentre ens deixin, seguirem. I si no ens deixen, també!

Imma Cauhé ha dit...

Avançar costi el que costi, diuen que enrera ni per agafar impuls. T'ha quedat molt bé la poesia.

Isabel Barriel ha dit...

Costi el que costi...
Imma, sort en tenim de la poesia. Fa possible l'inversemblant!